IKASLE "DEFIZIENTEA" (Lehen) | PREMIA BEREZIAK DITUEN IKASLEA (Egun) |
Zailtasuna ikasleengan kokatuta. | Elkarrekintzetan sorturiko premiak. |
Betirako zailtasunak, aldaezinak. | Zailtasunak erlatiboak izango dira. |
Diagnostikoaren helburua:ikaslea sailkatzea. | Helburua: Premiei erantzuna ematea. |
Erantzun klinikoa. | Abiapuntua: Curriculuma, gelako programazioa. |
Hezkuntza-sistemak ez du konpromezu handirik hartuko. | Erantzuna Hezkuntza-sistemak eman behar du. |
Irakaslegoak: igurikapen baxuak. Ikaslea: besteekin konparatuta oso desberdina. | Irakaslegoaren igurikapenak ikaslearen zailtasunetara egokituak. |
Laguntza betirako izango da (aldaezina). | Laguntzak helburuen arabera eta ikaslearen ezaugarrietara egokituak izango dira.. |
Taula honetan Ikasle "Defizientea" (lehen hartzen zuen izena), eta Premia Bereziak dituen ikaslea-ren (gaur egun hartzen duen izena) arteko konparaketa bat da. Ikusten duzuenez, ikasle horien egoera asko aldatu da, eta orain bakoitzaren premia bereziak normaltzat jotzen dira.
No hay comentarios:
Publicar un comentario