Kaixo lagunok! ongietorri nire blog-ara! Espero dut argitaratu ditudan berriak zuen gustukoak izatea, eta edozein zalantza baldin badaukazue komenta ezazue!

2010-02-24

Kaixo lagunok!

Ongi etorri nire Blog-ara!
Izaskun deitzen naiz. Deustuko Irakasle-eskolan ikasten nago, eta aurten nire azkenengo urtea izango da unibertsitate honetan. Lehen Hezkuntzako ikasketak amaitzekotan nagoenez, Blog honetan Lehen Hezkuntzako berri interesgarri batzuk aurkezten saiatuko naiz.
Eskolan praktikak egin ondoren, konturatu naiz zein garrantzitsua den klasean bertan ematen diren ikasgai batzuk, besteak beste, psikopedagogia arloa. Ume guztiak ezberdinak direnez, askok, premia bereziekin hazten dira. Irakasle guztiak nola jokatu premia hauen aurrean jakin beharko genuke.
Ez naiz gehiago luzatuko, gai honi buruz interesa baldin badaukazue Blog honetan argitaratuko ditudan berriak, susmoak, informazioa, esperientziak... gustatuko zaizkizuela ziur nago!

No hay comentarios:

Publicar un comentario